Naar de School - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Renovatie Dr. Reijntjes school - WaarBenJij.nu Naar de School - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Renovatie Dr. Reijntjes school - WaarBenJij.nu

Naar de School

Door: Anne Schipper

Blijf op de hoogte en volg Renovatie Dr. Reijntjes school

02 Februari 2013 | Sri Lanka, Sri Lanka

We zijn naar de School van Tineke geweest de kennis gemaakt met haar man Susiri en hun zoon Mudithe.
Daarna de hebben we de schade opgenomen van de toiletten en douches.
Ik kan jullie zeggen, je verwacht iets maar dit overtrof het wel.
Ze zijn in erg slechte staat.
Teun begon zich na herstel zich steeds meer in zijn nopjes te voelen en ging over tot aanpak om een plan te maken.
Na een tijdje en een paar plannen gewisseld te hebben was er een plan van de inrichting.
wordt vervolgd ga eerst eten.
even tussen het eten en toetje door.
we hebben een kopje thee gedronken bij Tineke en Susiri en zijn daarna weer na het hotel gegaan en gegeten.
En toen ging bjij velen het licht uit, en sliepen de hele nacht vast.
behalve bij Teun die werd om 3 uur wakker en maakte zijn werkplek in de badkamer met een stoel aan de wastafel heeft hij werktekeningen gemaakt van de 2 badkamers van de school. Om een idee van de bestaande badkamers te krijgen: zie foto's

• 03 Februari 2013 - 18:39

Corry Van Sijll:

Hallo allemaal,
    Goed dat jullie een plan van aanpak hebben gemaakt,
    dat wordt morgen de handen uit de mouwen steken.Ik wens jullie veel succes.
    Hier alles okee alleen enige graden kouder dan bij jullie.
    Nelda heb je de mail ontvangen met de mededeling dat Luc is overleden?